Followers

Thursday, July 14, 2011

Bertemu teman2 lama

salam semua...
Dah seminggu jugak aku tak menaip di ruangan jejarikusayang ni. Nak kata sibuk boleh tahan laa...
Dalam tempoh seminggu ni tak aku sangka dapat bertemu teman-teman lama yang sudah lama aku tak jumpa...

Bukan gambar di atas tuu.. Itu adalah gambar kenangan di jamuan raya di ofis tahun 2009 yang lalu... Tengok gambar tuu ramai yang sudah berukar... Akhtar...as.. en asmoni... Ina... Bos... faiza... jiha.... budin.. Masing2 dah bertukar ke tempat lain... huhuhuhu

Berbalik citer aku di atas tadi tuu... minggu lepas je aku dapat berjumpa dengan teman lama... Farouk..kawan masa belajar ICT di EDI dulu...tahun 2001-2002 hahaha... 10-11 tahun gak laa tak jumpa...farouk...farouk.. tak sangka dapat jumpa ko gak yee.. susah tul nak jumpa. ngalahkan pm je ko tuu.. erm.. tu pun dah kena perli ngan aku barulah ko datang gak jumpa... sorrylah beb... memang lama tak jumpa ko kan... Lupa laa nak tangkap gambar farouk.. lain kali yee.. nanti leh kawan2 tengok gambar farouk ni.. sape2 yang bujang gi tuu leh laa buat calon2...hehehe jangan marah ye farouk.. aku tolong rekemenkan.... :)

aku jumpa acu... atie...fadlina... semua member2 masa belajar di KIM dulu... InsyaALlah akan datang boleh jumpa lagi sebab depa keja di putrajaya je rupanya... Erm.. walaupun tak jauh mana tapi memang kekangan masa untuk berjumpa teman-teman lama ni... pian kata nak buat reunion bilanya pian oi????

Lepas jumpa farouk n kawan2 KIM aku dapat jumpa yatie pulak...erm.. yati pun lama aku tak jumpa... dekat 10 tahun gak.. sepanjang aku kahwin hampir 8 tahun ni laa.. masa yati kahwin aku tak dapat gi rumah dia.. aku pun tak ingat pasal apa... memang best jumpa kawan lama... lupa jugak aku nak snap gambar.. terlupa aku ni ada blog... huhuhu... nantilah... bila2 jumpa yati gi aku snap gambar yee.. InsyaAllah nanti akan selalu jumpa yati sebab ada projek baru kami nanti.... tungguuuuu.....nak set masa ngan yati nak gi rumah mama aziah tengok anak kembar dia...

Yang aku tak sangka dapat jumpa adalah sis sumanty baco.... sis panggilan kawanku merangkap kakak laa.. lama kami tak jumpa... dekat 13 tahun... sejak sis berhenti kerja di imigresen n berkahwin.. aku pun sambung study di KIM... kerja.. kahwin.. memang tak pernah berjumpa pun ngan sis... tapi dapat contact semula dengan sis bila aku msg ngan sis... n bila kami berhubung di FB.. alhamdulillah... kembali terjalin silaturrahim kami... sempat aku ke rumah sis di kuarters tentera di ampang.. dekat ampang point je rumah sis tuu.. erm.. memang senang je nak cari... ala... gambar sis pun aku tak snap... erm.. lupa jee.. walhal ada je kamera dalam beg tuu.. alahai.. takpe2 nanti ada rezeki jumpa lagi sis yee...

Ramai gi kawan2 lama yang memang lama aku tak jumpa... bila sekali berjumpa tuu memang banyak perkara nak disembangkan... tak sedar masa berlalu cepat jee.... InsyaAllah harap2 re-union semjo78 dapat direalisasikan nanti....
Ok.. jumpa gi...

No comments:

Post a Comment