Followers

Tuesday, March 1, 2011

minatku satu ketika dulu

Hari semakin larut malam....
Mataku belum lagi rasanya nak berlabuh...buah hatiku semuanya telah lena diulit mimpi.. Dikala sepi ini pasti memori semalam yang mampu mengusik jiwaku.. Adat kehidupan semalam adalah kenangan.. hari ini adalah satu kepastian dan esok penuh dengan penantian yang tidak kuketahui bagaimana...

Dahulu aku pernah berangan-angan mahu menjadi seorang penulis novel atau kata pendeknya 'novelis' hehehe tapi aku ni tak pandai berjiwang karat pun... walaupun aku ni minat giler ngan baca novel.. terutama buku2 cinta... hahahah... baca buku jiwang.. tapi orangnya brutal karat... aku boleh habiskan baca novel dalam sehari tu jugak kalau aku dah minat dan suka sangat jalan cerita novel tersebut. Sambil tergolek.. terlentang.. menerap.. macam2 gaya pun ada. Kalau waktu peot tuu aku suka sangat membaca novel sebab takyah nak berhenti2 terus sambung je... pastu berangan lah jadi heroin dalam novel tuu... hahahah itulah penangan kalau kita dah minat kan.... sanggup buat apa saja...

itu antara minat atau kesukaan ku dulu suatu ketika... sekarang ni nak tergolek baca novel hanya bila ada masa-masa terluang saja. tu pun jarang dapat peluang tu.. huhuhu


No comments:

Post a Comment