Followers

Tuesday, February 15, 2011

akhirnya berjaya jua jejarikusayang

sebelum ini aku sering menjadi pembaca setia di blog2 orang lain...tapi tak kusangka hari ini aku dah mempunyai blogku sendiri. aku boleh menaip dengan jejarikusayang ini. Teringat aku 13 tahun yang lalu di mana nama jejarikusayang ini amat sinonim dengan diriku. korang nak tau tak? heheheh.. waktu itu zaman ict mula berkembang... zaman chatting2 dulu... waktu tuu nak buat email... fikir punya fikir aku terpandang kepada jari jemariku... terus amik nama jejari untuk email dan nick name ku. Hingga ke hari ini nama itu menjadi satu kenangan yang abadi buat diriku. semalam kenangan telah berlalu pergi. Hanya tersemat dalam ingatan dan memori silam. Hari ini adalah kenyataan yang perlu dihadapi dan ditempuhi. Hari ini dunia semakin meningkat usia. Pelbagai teknologi digunakan. Jadi gunakanlah segala teknologi dengan sebaiknya. Kita diberikan akal untuk menilai yang mana terbaik untuk diri kita. Begitu jugalah sebaliknya. Hanya diri kita yang boleh mengubah diri kita sendiri. Bukan orang lain. Begitu jugalah diriku ini. Ya, banyak perkara yang belum dilakukan. Ya Allah kerdilnya hambamu ini... usia makin meningkat... semakin dekat kita menuju ke sana....jumpa lagi ... Salam Maulidur Rasul...

3 comments:

  1. salam maulidurasul....muga rasullulah berada dalam hati kita

    ReplyDelete
  2. heheheheh congrats yer...

    ari tu pon aku ado try nk wat blog sendili...tp sekerat jalan lagi..hahahahah, nanti aku join ko ye beb...

    ReplyDelete
  3. beb... tq yee... sudi jengah blog aku... nanti bagitau dah ada yee...

    ReplyDelete