Followers

Wednesday, June 15, 2011

Camne Dekna ni

Hari ni aku try buka pagi2 hari lagi... Fauzan, Fahim dan suamiku dah pun pergi sekolah. Fadhil ngan Farhana masih tido lagi. Nak gi hantar taska jap gi. Takpe, bagilah Fadhil tido dulu. Sian pulak ganggu dia tido. Satgi aku kuar kang baru hantar berdua ni ke taska. Ikut hati nak hantar pagi ni...Dekna ni jap2 rengek nak nyusu.. kul 9 kang hantar laa...

Sebenarnya perasaan aku ni macam2 ada ni.. rasa berdebar pun ada.. gelisah.. takut.. susah hati... gembira.. tak sabar.. excited... semua ada.. Ni semua gara2 aku dapat tiket percuma ke Hongkong Disneyland laa.. 18 hb Jun ni InsyaAllah aku akan pergi ke sana bersama2 rakan-rakan di Akademi Taipan yang lain. Aku sebenarnya memang teruja nak gi. Maklumlah ini adalah pertama kali nak pergi ke luar negara. Walaupun bukan pertama kali naik kapal terbang. Tapi rasa gayat pun ada. Hehehe.... Aku tak dapat nak bayangkan macam mana perjalanan aku ke sana nanti sebab memang tak pernah pergi kan...

Apa yang aku fikir sekarang ni... adalah anakku Marissa Farhana Amni ni... Anak-anakku yang lain pun risau gak tapi taklah susah hati sangat sebab suamiku ada untuk menjaganya. Tapi Dekna sayang ni mana pernah berpisah denganku di malam hari. Mesti berkepit di bawah ketiak umminya. Adoi... itu yang buat serabut kepala aku memikirkannya. 4 hari 3 malam macam tak lama... Tapi orang yang ditinggalkan ni rasa macam mana tak taulah... Yang lebih susah nya adalah orang yang nak menjaga dekna nih.. Cikyah dah sanggup nak jaga dekna.... Mudahan dekna takla meragam sangat.. Sebenarnya anak2 aku ni dari kecik lagi tak meragam mana. Cukup makan...susu..tido.. memang tak buat ragam laa... mudah juga untuk dijaga.. cuma masalah dekna ni adalah menyusu badan jee...


No comments:

Post a Comment