Followers

Monday, June 13, 2011

Kembali semula berblog

salam buat semua....
sudah agak lama aku tak mengupdate blog ku ini. Semakin sepi tanpa khabar berita dan cerita.... sebenarnya banyak cerita ingin kukongsikan kepada anda semua.. berita yang terkini adalah aku dah pun selamat kembali dari bercuti di kampung @ rumah ibu mertuaku di kelantan...Sepanjang bercuti di kelantan... ada beberapa perkara yang berlaku. Antaranya apabila di rumah ibu mertuaku diadakan tempat perkumpulan sepupu sepapatku berkumpul dengan membakar ayam dan sambil menonton bola sepak kelantan melawan terengganu. Fuyooooo..... memang meriah giler.... seronok aku rasa... walaupun aku ni orang 'luar' tapi bila dah berkahwin dengan cucu mok slamah ni... kira ada gak laa kait mengaitnya kan... sebab kalau tak ada aku takder laa cicit2 mok aji ni... @ nenek kepada suamiku ini... @ ibu kepada ayah mertuaku...

Banyak juga gambar2 yang dirakam untuk dijadikan kenangan.... telah pun ditag di dalam group anak cucu cicit mok slamah...

Baru semalam aku telah pun diberitahu oleh suamiku sepupunya Marhamah telah pun meninggal dunia di Hospital HUSM Kubang Kerian.. Innalillahhiwainnalillahhirojiun.... tiada kata yang dapat aku katanya hanyalah kutitipkan doa dan bacaan al-fatihah untuk arwah Marhamah... Masih muda usianya... umur 28 tahun.. Tapi itulah dinamakan ajal maut... semuanya ditentukan oleh Ilahi. Darinya kita datang dan kepadaNya jua kita kembali... Tiap yang bernyawa pasti akan mati...


Sepanjang aku bercuti ni banyak jugak perkara yang berlaku... di Pejabat pulak.. aku dengar Faiza Nor dapat bertukar pulak... katanya tukar ke PLPP Bangi.. erm.. pas sorang2 bertukar... tapi nak buat camne.. semua orang ada kehidupan keluarga masing2... Moga faiza terus maju jaya laa yee..

Agenda aku seterusnya... InsyaAllah pasni aku akan terus update blog aku ni setiap hari... InsyaAllah...
Banyak cerita nak dikongsikan bersama... jumpa lagi InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment