Followers

Thursday, June 23, 2011

Pengalaman Yang Amat Manis

Salam semua....
Sudah beberapa hari aku tak dapat menaip di blog jejarikusayang ni... rindu rasanya.. Aku dah pun selamat sampai ke tanah air dan dah pun berada di rumahku. Alhamdulillah segala perancangan yang telah diatur berjalan dengan lancar. Anak-anakku pun semua sihat2 je Terutama Dekna... terima kasih bebanyak pada cikyah kerana menjaga dekna sepanjang aku tiada. Apa yang aku terkejut... dekna dah pandai minum susu dalam botol... patut la dia tak meragam ditinggalkan...syukur alhamdulillah....

Bersama cdm kak as, cdm haryati, dsm kakli n dsm farah....
 Bersama suamiku tersayang... terima kasih menghantar daku ke KLIA..
 Bersama mentor hebat cdm Faridah Mohd Ali
 Iza dan aku bersama suami tersayang ...
 wajah excited dapat naik Cathay Pasific ke Hongkong.....
 posing mana sempat jee... hehehe










 waktu tiba di hotel L Nina Hongkong....
 Malam Gala Dinner di Hotel L Nina bersama 615 orang lagi deligasi yg lain...bommm
 Sempat posing selepas breakfast dim sum di Islamic Centre Hongkong
 Sempat berdoa moga diselamatkan semuanya sebelum bergembira di Disneyland....
 Pemandangan di sekitar Bandar Hongkong... sempat posing gi..heheehe
 Disneyland Hongkong memang best untuk bersuka2 menghilangkan stress....
 Ramai giler orang gi kebetulan hari Ahad n ulang tahun ke 5 Disneyland...
Pancuran air yang laju tetap tak dapat mendinginkan cuaca yang memang hot..hot..hot.. 

Itu sebahagian gambar2 yg sempat aku upload kan.. banyak gi gambar2 menarik yang sempat dirakamkan waktu di sana.. Tapi ada gak aku tumpang2 bergambar dengan kengkawan je.. sebab masa di disneyland.. bateri kamera aku kong pulak... aku terlupa nak cas malam tuu... eeeee... frust tul... tapi ada gak gambar2 di sana.. cuma tak dapatlah aku snap banyak2 tempat permainan yang aku main.. memang best giler... sebenarnya mak-mak orang yang teruja sangat pun... sebab kat sini orang tak kira tua muda kanak2 sape pun kita... sebab memang kat sini tempat orang nak enjoy2..... terutama naik space mountain....satu kenangan yang cukup indah dan best sangat2.....  next trip ke Holland / Belgium @ Umrah... jom2 kita rebut dan usaha untuk dapatkan trip pelancongan ini secara percuma... FOC.. memang best n terbaik awokkkk...

Jumpa lagi di lain citer....

No comments:

Post a Comment